كجايي تو؟؟!در اين پهناي بي پايان...در اين سردآبيه عريان،در اين دنياي بي سامان،كجايي تو؟؟!در تاريكيه ظلمت...شدم محتاج آغوشت...كجايي تو؟؟!كجايي تو!!!
ما را در سایت AhMadRoZa دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 0:21